ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
________С. Торбик
10 вересня 2021 р.
План роботи Ради профілактики на 2021-2022 н.р.
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
|
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ |
|||
|
1 |
Вивчити рівень житлово-побутових умов та емоційно-психологічні сфери родин учнів |
До 20.09.2021р. |
Класні керівники |
|
2 |
Поставити на облік учнів, схильних до правопорушень, учнів, які потребують корекції поведінки, учнів із сімей соціального ризику |
До 20.09.2021р. |
Соц. педагог, класні керівники |
|
3 |
Завести на кожного з вищевказаних учнів психолого-педагогічні картки та вести за ними спостереження |
До 20.09.2021 р. (спостереження – упродовж року) |
Соц. педагог |
|
5 |
Проводити години спілкування, години довіри на тему «Твоє життя – твій вибір» |
Грудень |
Класні керівники |
|
7 |
Вивчити особливості середовища, у якому виховуються учні |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
8 |
Опрацювати питання методики превентивного виховання учнів на засіданнях ПП. |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
9 |
Залучати до роботи з учнями «групи ризику» психологічну службу та працівників у справах дітей |
У разі необхідності |
Класні керівники |
|
10 |
Залучати учнів «групи ризику» до гурткової роботи та учнівського самоврядування. |
Упродовж року |
Педагог-організатор, керівники гуртків |
|
11 |
Проводити операції-рейди: «Урок», «Вулиця», «Перерва», «Запізнення» з метою покращення успішності та дисципліни учнів |
Упродовж року |
ЗДВР,педагог-організатор |
|
12 |
Включати питання на право-виховну тему в порядок денний батьківських зборів |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
13 |
Скласти соціальні паспорти ліцею та класів |
До 10.09.2021р. |
Соц. педагог |
|
ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
|||
|
17 |
Забезпечення роботи щодо збору, узагальнення та систематизації матеріалів із навчання та виховання важковиховуваних учнів |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
18 |
Удосконалення діагностичного інструментарію щодо визначення соціального оточення учнів, класів, класних колективів |
Упродовж року |
Соц. педагог |
|
19 |
Спрямувати роботу батьківського лекторію на вивчення проблем зі здійснення превентивного виховання в сім’ї з метою надання кваліфікованої психологічної допомоги |
Упродовж року |
Практичний психолог |
|
ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ЯКІ ВТРАТИЛИ ГОДУВАЛЬНКА |
|||
|
20 |
Провести аналіз умов проживання в сім’ях дітей. |
До 20.09.2021р., до 10.01.2022р. |
Адміністрація Класні керівники |
|
21 |
Провести діагностику негативно-емоційного стану дитини |
До 30.09.2021р. |
Класні керівники |
|
22 |
Залучати до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях |
Упродовж року |
Вч. фіз.культ., педагог-організатор |
|
УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
|||
|
23 |
Формувати вміння й навички реалізації здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я шляхом проведення превентивної роботи в класах, ліцеї |
Упродовж року |
Класні керівники, вч. фіз.культури, соц. педагог |
|
24 |
Контролювати та аналізувати стан здоров'я учнів |
Відповідно до графіка |
Адміністрація школи; медична сестра |
|
25 |
Використовувати у виховній роботі активні методи з питань профілактики ВІЛ-СНІДу |
Упродовж року |
кл. кер.,педагог-організатор, |
|
26 |
Забезпечити участь учнів у освітньо-виховних акціях до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом |
Упродовж листопада 2021р. |
Педагог-організатор, вчителі основ здоров’я та біології |
|
27 |
Формувати усвідомлення учнями власних пріоритетних цінностей, необхідних для повноцінного життя |
Упродовж року |
Класні керівники, вчителі-предметники |
|
28 |
Організовувати зустрічі учнів із лікарями. |
Упродовж року |
ЗДВР |
|
29 |
Залучати учнів до участі в роботі спортивних секцій школи |
Упродовж року |
Класні керівники, вч. фіз.культури |
|
30 |
Активізувати просвітницьку роботу з батьками щодо попередження шкідливих звичок дітей |
Упродовж року |
Класні керівники, |
|
31 |
Оформити постійну виставку літератури з пропаганди здорового способу життя. |
Відповідно до графіка |
бібліотекар |
|
32 |
Скласти картотеку статей періодичних видань із питань превентивного виховання школярів |
До 30.09.2021р. |
бібліотекар |
|
ПРОФІЛАКТИКА ЗЛОЧИННОСТІ ТА ЗАПОБІГАННЯ БЕЗДОГЛЯДНОСТІ СЕРЕД ДІТЕЙ, ЗАХИСТ ЇХНІХ ПРАВ |
|||
|
33 |
Провести оцінку учнями рівня своїх знань про права дитини |
До 24.12.2021р. |
Класні керівники |
|
34 |
Спланувати роботу з ознайомлення учнів з основними положеннями Конвенціїї ООН про права дитини, законодавчих актів України, де закріплюється їхнє правове становище |
До 24.12.2021р. |
Вч.історії та права,класні керівники |
|
35 |
Надавати інформацію про види відповідальності підлітків за протиправні дії |
Упродовж року |
Вч.історії та права,класні керівники |
|
36 |
Орієнтувати учнів, куди й до кого звертатися, якщо порушуються їхні права |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
37 |
Формувати в підлітків розуміння власної відповідальності за ризик інфікування ВІЛ та СНІД, а також виникнення незапланованої вагітності |
Упродовж березня 2022р. |
Класні керівники |
|
38 |
Скласти індивідуальні плани роботи з учнями, які знаходяться на внутрішкільному обліку |
До 18.09.2021р. |
Класні керівники |
|
39 |
Проводити щотижня апаратні наради, на яких розглядати причини пропусків занять учнями та дисциплінарних порушень |
Щотижня |
Адміністрація школи |
|
ЗАХИСТ ДІТЕЙ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) |
|||
|
40 |
Ознайомити вчителів з мірою відповідальності за виконання покладених на них обов’язків |
До 18.09.2021р. |
Адміністрація |
|
41 |
Провести заходи щодо виявлення ознак вживання учнями алкоголю, тютюну, наркотиків та провести відповідні профілактичні заходи |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
42 |
Проводити індивідуальну роботу з дітьми з неблагополучних сімей |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
43 |
Здійснювати контроль щодо виявлення й поширення фактів жорстокого поводження з дітьми працівників, учнів школи та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ЕТИЧНИХ НОРМ СТОСОВНО ДІТЕЙ В ІГРОВИХ ЗАЛАХ, КОМП’ЮТЕРНИХ КЛУБАХ ТА ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ |
|||
|
44 |
Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю щодо необхідності виховання в сім’ї високих морально-етичних рис в учнівської молоді |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
45 |
Обговорювати питання щодо здійснення контролю з боку батьків за порушенням етичних норм поведінки та правопорушень їхніх дітей під час перебування в ігрових залах, комп’ютерних клубах і громадських місцях |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
СПІВПРАЦЯ З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ |
|||
|
46 |
Залучення сім’ї й громадськості до педагогічного процесу, аналіз і оцінка результатів, прогнозування його розвитку |
Упродовж року |
Адміністрація школи, Класні керівники |
|
47 |
Організувати спільну діяльність школи і сім’ї з учнями, що потребують особливої уваги |
Упродовж року |
Адміністрація школи |
|
48 |
Залучати батьків до участі в загальношкільних, класних позаурочних заходах |
Упродовж року |
Адміністрація школи |
|
Взаємодія школи з позашкільними закладами, громадськими організаціями |
|||
|
49 |
Залучити працівників позашкільних, громадських, правоохоронних організацій до проведення гуртків |
Упродовж року |
Адміністрація школи |
|
50 |
Проводити індивідуальні бесіди з представниками громадських організацій щодо участі в навчально-виховному процесі |
При необхідності |
Адміністрація школи |
|
51 |
Практикувати проведення спільних рейдів із Службою у справах дітей |
При необхідності |
ЗДВР |