Вступ

В Україні, як і в інших країнах світу склалася система виховання, в якій втілилася самобутність народу. Нині під впливом національно-виховних традицій народу поступово відроджується національна система виховання, функціонування якої відповідає таким реаліям сьогодення, як перехід України на ринкову економіку, відродження в усіх сферах життя українського суспільства і процес розбудови незалежної держави.

Концепція громадянського виховання, Концепція національного виховання, закон України „Про загальну середню освіту", Національна доктрина освіти у двадцять першому столітті головною метою виховання на сучасному етапі бачить передачу молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду, і на цій основі формування особистісних рис громадянина України, які включають в себе національну самосвідомість, розвинену духовність, моральну, художньо-естетичну, екологічну, правову, трудову і фізичну культуру, розвиток здібностей і талантів. Відповідно до

Головна мета школи - формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.

Над реалізацією цих завдань працюватиме педагогічний колектив протягом навчального року. Виконуючи ці завдання педагоги використовуватимуть різноманітні форми й методи роботи: конкурси, турніри, акції. Відповідно до реалізації проблемної теми «Формування ключових компетентностей особистості для успішної самореалізації в суспільстві на засадах «Педагогіки партнерства» як одного з основних компонентів Нової української школи» основними завданнями роботи у 2020-2021 н. р. є:

- виховання громадянина України;

- формування особистості учня, його наукового світогляду, його здібностей, обдарувань;

- виконання вимог Державного стандарту освіти, підготовку учнів до подальшої освіти і трудової діяльності;

- виховання в учнів поваги до Конституції, державних символів, почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов'язків, прав і свобод людини і громадянина, відповідальності перед законом за свої дії;

- реалізацію права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;

- формування ціннісного ставлення і судження у школярів, вміння вибудовувати доброзичливі і толерантні стосунки із учасниками освітнього процесу;

- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій, звичаїв, рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

- виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засаді здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров' я учнів;

- впровадження проєктної системи виховної роботи в організації життєдіяльності учнів у школі.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування